Yohanna.kinnmalm

Gift 2 barns mamma, bor i västervik, fick sommaren 2020 diagnosen spridd bröstcancer( her2 positiv) Här kan ni läsa om livet och döden, och mycket tankar som rör sig.

Oj

Kategori: #cancerärfanfult, Allmänt

Dagarna springer iväg.
Jag gör inte så mkt om dagarna, försöker komma ut en stund varje dag, men blir extremt trött av att gå, vilket jag helt enkelt får träna upp igen. 
Kortisonet gör mig sömnlös, och stissig.
Har varit på jobbet en sväng och hälsat på så himla härligt sånt ger mig energi.
Hade egentid med min mamma häromdagen så himla mysigt. 
Sebban är sjuk, dunder förkyld och inget smakar gott.
Har haft det ganska lugnt med illamående efter behandlingen, det har varit hanterbart, vilket är skönt.
Smärtan i benen är inget jag känner av direkt.
Trötthet i ryggslutet är kännbart…men det går.
Huvudvärken är helt borta. Skakningarna är hanterbara. Men ja blir så irriterad på mig själv när jag inte klarar saker. Hur svårt ska det vara?!

Nehe nu får det va slut på gnäll!
Nu sitta uppe några timmar till för att förhoppningsvis kunna sova inatt, för natten som va lyckades jag sova mellan 23-04:30. Det är väldigt länge för att vara jag den sista tiden.

Hör en annan dag♥️
Kommentera inlägget här: