Yohanna.kinnmalm

Gift 2 barns mamma, bor i västervik, fick sommaren 2020 diagnosen spridd bröstcancer( her2 positiv) Här kan ni läsa om livet och döden, och mycket tankar som rör sig.

Hejsan!

Kategori: #cancerärfanfult, Allmänt

Blev inte riktigt som det va tänkt här hemma. Jag har haft fruktansvärt ont i mina ben så fick uppsöka akuten under söndagen för sås tid jag inte ut längre, mina ben bara värkte och värkte, men äntligen är jag nu smärtlindrad. Fick stanna kvar över natten och för första gången någonsin så va jag nöjd, kände inte alls att det v jobbigt, antagligen för att jag mådde så dåligt. 
Men fick åka hem hela dagen och håller nu på att ställa in den dos av medicin som ska funka för mig.
Annars jo jag försöker vila mkt.
Alla människor runt oss är så fina, är så tacksam♥️
Jag väljer ju att dela med mig på insta och fb bara för att jag vill så slipper folk undra. 
Idag fick jag min första enhertu behandling på sjukhuset här hemma, känns bra att slippa åka iväg.
Visst det tar längre tid nu, var för att vi ska se om just det kan minska mitt illamående.
Fick även tilläg av tabletter som ja ska ta som en kur, tog som då innna behandlingen, men Fy tusan blev som en zombie så somnade till slut. Min mammas man lr ja min pappa var med mig, han som hatar sjukhus och så somnar jag, kul sällskap ja då🤣

Nehe nu ska jag chilla och hoppas att jag mår hyfsat imorgon ♥️

Puss och god natt♥️
Kommentera inlägget här: