Yohanna.kinnmalm

Gift 2 barns mamma, bor i västervik, fick sommaren 2020 diagnosen spridd bröstcancer( her2 positiv) Här kan ni läsa om livet och döden, och mycket tankar som rör sig.

Tisdag.

Kategori: #cancerärfanfult, Allmänt, Milo, min vardag...

Feber och förkyld, ja det är sånt som kommer när skolan är igång.

Hur som helst så va jag hos läkaren förra veckan, och allt ser fortfarande bra ut, nästan så jag tappar andan faktiskt.
Men tiden mellan röntgen och läkarbesök skulle jag vilja bli nedsövd, mår så psykiskt dåligt just då, men visst 1 vecka var tredje månad kanske man inte ska gnälla över… det kunde ha varit värre. 
Men när ska min trötthet försvinna, vill ha tillbax min sömn oxå men det är kanske för mkt begärt.

I helgen va vi ute på en ö, där Milos kompis har sommarstuga, helt fantastiskt vilket ställe😍
Nu ska Milo och jag krypa tillbax i sängen och kolla på någon serie, finns mkt kul på SVT.

Kommentera inlägget här: