Yohanna.kinnmalm

Gift 2 barns mamma, bor i västervik, fick sommaren 2020 diagnosen spridd bröstcancer( her2 positiv) Här kan ni läsa om livet och döden, och mycket tankar som rör sig.

Ja hinner en del:)

Kategori: #cancerärfanfult, Allmänt

Länge sen!
Jo men ja har hunnit en hel del! Firat jul, och det är nog den finaste och mysigaste julen jag någonsin upplevt. Familjen var här, vi köpte mat från kingping som bara var att värma. Hur bra som helst och gott va det med! Ingen stress bara mys! Nöjda vuxna och nöjda barn.
Kvällen avslutades hos Lina och Henke i deras soffa♥️
Nyår firades hos Jocke, Beata,klara och Jonathan, god mat och mkt trevligt sällskap.
Dagen efter va vi en aning trötta, blev en sen kväll men så blir det ibland.
Sen verkar det som jag blir förkyld på onsdagen, får frossa och blir lite trött… men enligt termometern ingen temp och känner mig inte direkt febrig heller, dagarna går, jag blir inte bättre och när det är måndag eftermiddag så åker jag in till sjukhuset… har då en temp på 39,8 utan att ens märka av det.
Får syrgas, pulsen är skyghög, blodtrycket är lågt och till slut svimmar jag av. 
Hur lr hur kom hem nu i lördags så det blev en lång vistelse på sjukhuset. Men nu är jag äntligen hemma. Och behandlingen är fortfarande uppskjuten, är så trött och blir så anfådd.
Jag förstår ju att oddsen är emot mig när den blir uppskjuten hela tiden, men inte mkt jag kan styra. Och det sjuka som rör sig verkar röra sig fort numera. Men får vänta och se vad röntgen säger.
Nu är det bara fokus på här och nu♥️
Kommentera inlägget här: